هزینه طراحی ویلا در سال 1402
19
مارس

هزینه طراحی ویلا

قطعا در شروع هر پروژه ای ، هزینه طراحی ویلا جزو مهم ترین موارد پروژه به شما می آید . حال اگر قصد ساخت ویلایی زیبا برای خود و خانواده خود هستید یا میخواهید دستی به سر و روی ویلای قدیمی خود بکشید و بازسازی ویلا کامل انجام دهید  حتما باید تمامی جزئیات در تعرفه طراحی ویلا را بدانید .

در طی سالیان گذشته ، برخی کارفرمایان و سازندگان به این موضوع باور داشتند تا برای انجام پروژه و داشتن کمترین هزینه ساخت ویلا ، طراحی ویلا را به فردی کم تجربه بسپارند تا در نهایت از هزینه طراحی ویلا کاسته شده و به نوعی صرفه جویی انجام داده باشند .اما در آخر پس از هزینه هنگفت برای ساخت ویلا ، این راه به پشیمانی ختم می شد و طراحی ویلا هم از نظر فنی و هم طراحی دچار نقص هایی بود که دیگر راهی برای بازگشت وجود نداشت .

تماس با دژار

چرا بودجه طراحی ویلا در اولویت است ؟

همانطور که در بالا صحبت کردیم موضوع هزینه طراحی ویلا ، کارتی برنده برای شماست تا با هزینه مناسب ، طراحی ویلا مدرن و تخصصی داشته باشید تا پس از گذشت سالیان ، نه تنها مشکلی برای ویلا ایجاد نمی شود بلکه سبک ویلا و نما ویلا نیز قدیمی نشده و این مواردی است که کارت برنده شما را رو میکند.

طراحی ویلا مدرن در لواسان

شاید برای برخی این موضوع مطرح شود که اگر قصد ساخت ویلا به دلایلی همچون اجاره دادن یا فروش آن باشد چرا باید هزینه طراحی ویلا مطرح باشد ؟

ما برای پاسخ به این سوال ابتدا این موارد را برای شما بازگو میکنیم : ابتدا باید بدانید که هر کدام از این علت ها که در ذهن شماست ، میتواند تاثیرگذاری مستقیمی روی طراحی پلان ویلا و قیمت ویلای شما داشته باشد .

اما شما اگر خود را جای خریدار ویلا بگذارید هنگامی که وارد یک ویلا میشوید اولین موردی که چشم خریدار را جذب میکند طراحی داخلی ویلا و دکوراسیون داخلی است . به همین دلیل نیز نقشه و پلان ویلای شما بسیار پر اهمیت است.حتی صحبت های فروشنده نیز تاکید روی سبک نما ویلا ، نقشه خاص ویلا و متریال های بکار برده شده در طراحی ویلا میباشد.

پس در نهایت پاسخ ما به شما این است که هزینه ای که برای طراحی ویلا صرف میشود نوعی سرمایه گذاری کوتاه مدت با سود بسیار خوب است ، پس شک نکنید که بهترین سرمایه گذاری صرف ویلای شما خواهد شد.

محاسبه تعرفه ها در طراحی ویلا

با توجه به گسترش بحث طراحی ویلا و ساخت ویلا در اطراف تهران و شمال کشور ، محاسبه هزینه های طراحی ویلا در سال 1403 از مهمترین موارد در شروع پروژه طراحی ویلا به سبک مدرن یا کلاسیک میباشد.

در ابتدا انتخاب زمین در یک منطقه خوش و آب و هوا برای داشتن یک ویلای شیک ، اولین هزینه شما در شروع طراحی ویلا میباشد .

پس از انتخاب زمین ، انتخاب متریال های ساخت و ساز مانند تیرآهن،سیمان و … از اصلی ترین هزینه ساخت ویلا 1403 میباشند . مقدار مورد نیاز این متریال ها بستگی به نقشه ویلا و فونداسیون ویلا دارد . قیمت متریال های ساخت و ساز در همه جای کشور ثابت است و تنها شاید تفاوت جزئی هزینه حمل و نقل مطرح باشد که در قیمت تمام شده ویلا ، تفاوت چندانی ایجاد نمی کند.

هزینه طراحی ویلا در سال 1403 ، با توجه به بازار نوسانی کشورمان میتواند بسیار متغیر باشد . البته امکانات رفاهی مورد نیاز ، سبک طراحی ویلا و نمای انتخاب شده کاملا روی قیمت ها و بودجه شما تاثیرگذار میباشد.

در حال حاضر طراحی ویلا لوکس در اطراف تهران در مناطق کردان ، لواسان به عدد بسیار بالایی رسیده است که اگر بخواهیم با تعرفه طراحی ویلا مقایسه کنیم عددی ناچیزی در مقابل هزینه ساخت ویلا است.

طراحی ویلا لوکس در لواسان

معمولا هزینه طراحی ویلا 1403 نیز مانند سالهای گذشته ، حدود 4 درصد از هزینه ساخت ویلا شامل میشود.

نحوه کم کردن هزینه ها در طراحی و ساخت

باید با انتخاب شرکت تخصصی طراحی  که با داشتن سالها تجربه موفق طراحی و ساخت ویلا ، طرح خاص و اختصاصی خود را که طبق نظرات و ایده های شما طراحی شده را در کمترین زمان و هزینه دریافت کند.

به همین علت است که انتخاب افراد متخصص در این زمینه بسیار در بحث هزینه طراحی ویلا تاثیر گذار است به صورتی که در صورت عدم توجه به این موضوع ، میتوان ضرر هنگفتی به سرمایه شما وارد شود و حتی در نهایت باعث ضرر های جانی به دلیل ضعف طراحی شود.

مورد دیگری که میتواند هزینه های طراحی و ساخت را برای شما کم کند توجه به نمونه طراحی ویلا اجرا شده توسط شرکت مورد نظر تا ضمن انتخاب سریع سبک مورد نظر ، قیمت های متریال آنها را نیز بدانید.

نمونه طراحی ویلا کلاسیک

جزئیات هزینه طراحی ویلا در سال 1403

برای طراحی ویلا به سبک مدرن یا کلاسیک باید بدانیم چه مواردی را در ویلای خود نیازمند هستید . در کل برای استفاده از امکانات بیشتر قطعا ارتباط مستقیمی با افزایش هزینه طراحی و ساخت ویلای شما خواهد شد . امکاناتی نظریز محوطه سازی ویلا ، استخر ، آبنما و … در هزینه های شما تاثیر گذار است. تعداد طبقات مانند طراحی ویلا دوبلکس و متراژ نیز تاثیر اصلی در تعرفه طراحی ویلا شما دارند . طراحی ویلا دوبلکس 100 متری از این گونه موارد است.

هزینه طراحی ویلا در سال 1403 متعاقب سال های گذشته دارای افزایش تعرفه بوده اند و به برخی انها در پایین اشاره میکنیم ( توجه کنید این موارد قیمت پایه بوده و برای هر طراحی ویلا میتوانند متفاوت باشند)

قیمت بر اساس هر متر مربع میباشند.

قیمت بر اساس هر متر مربع میباشند.

  • طراحی داخلی ویلا به همراه ارائه تصاویر تری دی ( سه بعدی ) : 125.000 الی 180.000
  • طراحی تری دی نما ویلا مدرن : 100.000 الی 120.000
  • قیمت طراحی نما کلاسیک ویلا : 105.000الی 130.000
  • تعرفه طراحی فضای سبز و لنداسکیپ ویلا : 75.000
  • طراحی پلان اصلی ویلا : 115.000

*نکته : قیمت های اعلامی بر اساس میانگین اعلام شده است و هزینه طراحی ویلا شما با توجه به متراژ و سبک میتواند متفاوت باشد .

برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با گروه معماری دژار تماس بگیرید . 02126458051

لطفا به این نوشته امتیاز دهید!
[کل: 24 میانگین: 4.3]