دانلود پلان آماده ویلایی
12
نوامبر

دانلود 3 پلان ویلایی آماده رایگان

در این بخش قصد داریم بصورت هفتگی پلان های آماده ویلا را در اختیار شما قرار دهیم . امروز سه پلان ویلای زیبا و مدرن را بصورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید خانه رویاهایتان را بسازید. این طرح ها توسط معماران برتر طراحی شده اند و دارای آخرین استانداردهای روز دنیا می باشند.

ما در دژار همواره سعی داریم محتواهای مفید و ارزشمندی را بصورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین از شما دعوت می کنیم که این سه پلان ویلای استثنایی را دانلود کرده و از آنها برای ایده گرفتن خانه رویاهایتان استفاده کنید. البته پیش از شروع ساخت و ساز بهتر است نقشه ها را با کمک یک معمار با زمین خود مطابقت دهید تا از لحاظ فنی و ایمنی تایید شوند.

مقاله پیشنهادی : طراحی نقشه ویلا

چرا نقشه رایگان ویلا استفاده کنیم ؟

مزیت استفاده از این پلان ها این است که هزینه طراحی پروژه شما صفر خواهد بود. چرا که معماران حرفه ای این کار را انجام داده اند. شما فقط باید هزینه مصالح و اجرا را پرداخت کنید. البته پیشنهاد می کنیم حتما یک بازدید میدانی از نمونه ساخته شده این پلان ها داشته باشید تا از کیفیت آنها بیشتر مطمئن شوید.

این نقشه ها بصورت فایل اتوکد dwg در اختیار شما قرار میگیرند و شما میتوانید مطابق با خواسته خود روی آنها ویرایش انجام دهید . همچنین در صورتی که نیاز به طراحی اختصاصی نقشه ویلا خود دارید با تیم دژار تماس حاصل فرمائید . 02126458051

تماس با دژار 02126458051

امیدواریم بتوانیم در آینده نیز محتواهای با کیفیت دیگری را در اختیارتان قرار دهیم. نظرات و پیشنهادات شما برای ما بسیار ارزشمند است. از طریق فرم زیر می توانید نظرتان را در مورد این پلان های ویلا با ما در میان بگذارید.

دانلود نقشه ویلایی

طراحی ویلا دوبلکس ، پلان اول یک ویلای دو طبقه با مساحت 180 متر مربع است که شامل 2 اتاق خواب، سالن پذیرایی بزرگ، آشپزخانه و حمام می باشد.

دانلود پلان ویلایی دوبلکس
پلان ویلایی دوبلکس مدرن

طراحی پلان ویلا خانواده ، فایل dwg پروژه معماری خانه تک خانواده. پروژه معماری خانه تک خانواده که شامل نمای دقیق تمام ارتفاعات، نمای مقطعی، درب ورودی اصلی، نمای درها و پنجره ها، نمای راه پله، سالن خانواده، آشپزخانه، ناهار خوری، اتاق خواب و بسیاری موارد دیگر از پروژه خانه است.
پروژه خانه خانوادگی مجردی درباره خانه خانوادگی dwg, جزئیات معماری dwg, خانه خانوادگی کوچک dwg, جزئیات خانه dwg

. پلان سوم نیز یک ویلای دو طبقه با 4 اتاق خواب و 280 متر مساحت می باشد. هر سه پلان دارای طراحی مدرن با استفاده از جدیدترین متریال های ساختمانی هستند.

دانلود نقشه مدرن ویلا

لطفا به این نوشته امتیاز دهید!
[کل: 0 میانگین: 0]