ساخت ویلای ارزان
27
آگوست

ساخت ویلای ارزان با تجهیزات مدرن

امروزه بسیاری از افراد به فکر ساخت ویلا با قیمت های ارزان هستند که این فرایند ریسک بالایی دارد و اگر شما از افراد متخصص در این حوزه نیستید بهتر است اصلا بدون فکر و مشورت در این راه قدم نگذارید. ساخت ویلا با دو هدف سودمند سرمایه گذاری یا تفریح و استفاده انجام می شود که اگر با تدابیر خاصی همراه باشد، در نهایت افراد را به اهداف مطلوب خود می رساند.

ساخت ویلای ارزان

.برای طراحی ویلا در کرج مدرن با بهترین طراحی و هزینه مناسب با شماره 09122821554 تماس بگیرید

مراحل ساخت ویلا

وقتی افرادی تصمیم به ساخت ویلا می گیرند، باید مراحل این پروسه را هم در نظر داشته باشند و مطابق آن عمل کنند که در ادامه مراحل ساخت ویلا و نکات آن بازگو شده است.

  • در ابتدا نیاز است با یک پیمانکار و یا شرکت معتبر و تخصصی طراحی و ساخت ویلا مشورت کنید و تمامی پلن های ذهنی خود از ساختن ویلا را در اختیار آنها قرار دهید.
  • بعد از انتخاب سبک مورد نظر خود و اعلام آن به سازنده، برآورد هزینه ها برای شما انجام می شود و پس از توافق نهایی می توانید اقدام به بستن قرارداد نمایید. توجه کنید که این مرحله بسیار مهم و اساسی بوده و اصلا از آن چشم پوشی نکنید.
  • پس از صحبت با مشاوران ساخت ویلا اگر نیاز به کسب مجوز باشد، حتما در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید تا در حین کار مشکلی ایجاد نشود.
  • نقشه برداری از زمین مرحله بعدی است که جزو کار های پایه و اساسی برای ساخت ویلا محسوب شده و با توجه به شرایط اقلیمی و موقعیت ویلا انجام می شود.
  • طراحی نقشه ویلا با توجه به سلیقه کارفرما و نظر کارشناسان در ادامه انجام می شود. پس از اتمام عملیات نقشه برداری، باید گودبرداری انجام شود تا سازه استحکام بیشتری داشته باشد.
  • بعد از این نوبت بتن ریزی و اسکلت بندی ویلا است که با استفاده از میلگرد و بتن هایی که دوام بالایی دارند انجام می شود.
  • در ادامه دیوار کشی و دیوار چینی ویلا انجام می شود که مرحله بسیار حساس و مهمی است که در ساخت ویلا به آن باید توجه ویژه ای شود. بعد از دیوارکشی ویلا به صورت کامل، باید به سراغ سقف بروید که این مرحله دقیقا بعد از دیوارچینی باید انجام شود تا سازه آسیب نبیند.
  • در انتهای کار نمای ویلا کار می شود که این مرحله با توجه به سلیقه افراد و نظر معماران حرفه ای انجام می شود. در ادامه می توانید به طراحی داخلی ویلا بپردازید که این کار توسط طراحان برتر شرکت های مختلف قابل انجام می باشد.
استفاده از نورپردازی در طراحی ویلا

ساخت ویلا به سبک مدرن

سبک مدرن از جدیدترین سبک های حال حاضر برای ساخت ویلا در ایران و حتی در جهان می باشد که با استفاده از طراحی نوین با جدیدترین متدها و متریال های روز دنیا انجام می شود. اگر طرفدار تکنولوژی جدید اما به دور از هرگونه تجملات هستید، بهتر است سبک جدید مدرن را برای ویلای خود انتخاب کنید. در سبک مدرن از متد و متریال ساده استفاده می شود که هدف ایجاد هارمونی مناسبی است. در این سبک به رنگ ها توجه ویژه ای می شود، رنگ های سفید و خنثی بسیار به نسبت دیگر رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. ساخت ویلا به سبک مدرن طرفداران زیادی دارد چرا که با توجه به همه ی سلیقه ها می توان المان های مختلفی را طراحی و اجرا کرد. اجرای این سبک به نسبت سایر سبک ها بسیار اقتصادی تر خواهد بود.

ساخت ویلا به سبک کلاسیک

بازسازی ویلا به سبک کلاسیک دارای طرفدارانی با سلیقه خاص است که به دنبال تجملات و استفاده از تجهیزات نوستالژی اما با سبک ساختاری جدید هستند. ویلا هایی با ستون های بلند، استفاده از تجهیزات به صورت قرینه، مجسمه های تزئینی، اکسسوری های شلوغ و… همگی بخشی از سبک کلاسیک هستند.

اگر شما نیز به سبک کلاسیک علاقه دارید و میخواهید ویلای خود را با این سبک طراحی و اجرا کنید، باید به سراغ تجهیزات تجملاتی به رنگ های تیره و پر زرق و برق بروید. در طراحی ویلا کلاسیک استفاده از پنجره های بلند و سراسری، آلاچیق و آبنمای سنگی در حیاط ویلا باعث ایجاد زیبایی و خاص بودن محیط می شود. با استفاده از متریال چوب و تجهیزات چوبی می توان ویلای کلاسیک ساخت اما کمی هزینه ها ممکن است بیش از انتظار شما شوند. یکی از مزیت های این سبک این است که با گذر زمان از جذابیت و کیفیت آن کاسته نمی شود.

ساخت ویلا ارزان

افرادی که تمایل به طراحی و ساخت ویلا ارزان دارند باید بدانند که ساخت ویلا یک پروسه پر هزینه و به طور کلی یک کار لوکس محسوب می شود که فقط مختص به قشر خاصی از افراد جامعه است. بنابراین نمی توان انتظار داشت که با قیمت بسیار ناچیزی بتوانید ویلای بسیار لوکسی بسازید. شما می توانید ویلاهای مدرن و فلت بدون آپشن های خاص و لاکچری بسازید اما این موضوع به این معنی نیست که ویلای بی کیفیتی خواهید داشت. در صورتی که زمینی در یک قسمت خوش آب و هوا دارید، می توانید به یک کلبه کوچک نیز اکتفا کنید.

ساخت ویلای مدرن

تجهیزات مدرن و ارزان برای زیباسازی فضای ویلا

استفاده از برخی تجهیزات ارزان کمک بسیاری در زیباسازی فضای داخلی و بیرونی ویلا دارد. در ادامه به بررسی چند رکن اساسی که باید در ساخت ویلاهای مدرن، رعایت نمایید، می پردازیم:

زیباسازی فضای ویلا کاملا سلیقه ای است و ممکن است بسته به نظر هر شخص از متریال و تجهیزات مختلفی استفاده شود. یکی از تجهیزات مشترکی که استفاده از آن در ویلا خالی از لطف نیست، استفاده از درب لابی است. درب های لابی دارای استراکچر مقاوم و ظاهری بسیار لوکس و شیک هستند که افراد می توانند به جهت برقراری امنیت و شکیل تر شدن ورودی ویلا از آنها استفاده کنند.

برای خرید درب لابی کلیک کنید و یا با شماره 02188449064 تماس بگیرید.

استفاده از نورپردازی های مختلف در ویلا نیز از گزینه های بعدی زیباسازی فضای ویلا می باشد که به شکل و شیوه عمومی، موضعی، تاکیدی و تزئینی قابل اجرا است. نورپردازی هم ظاهر ویلا را تغییر می دهد و هم با استفاده از آن در محیط های بیرونی می توانید در بهبود عملکرد دوربین های مداربسته نیز سهیم باشید. شما می توانید هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم نورپردازی انجام دهید که کاملا سلیقه ای است و بستگی به نوع دکوراسیون ویلا دارد.

برای استفاده از خدمات نورپردازی ویلا و محوطه روی لینک کلیک کنید و یا با شماره 09122630576 تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید از پوشش های گیاهی خاص و آبنماهای سنگی مدرن یا کلاسیک استفاده کنید. امروزه در قسمتی از ویلا از آتشکده های خاص استفاده می کنند که یک فضای دورهمی کوچکی ایجاد می کند. همچنین در سبک های مدرن از اکسسوری های بزرگ استفاده می شود که می تواند به ویلای شما ظاهر مینیمالی دهد.

تنها با رعایت چند نکته ساده، می‌توانید تا حدود بسیاری از هزینه ساخت ویلا کاهش دهید. پیش از شروع فرآیند ساخت، خوب به تمام جزئیات هزینه ساخت ویلا فکر کنید و سعی کنید محوطه‌سازی ساده و در عین حال بسیار زیبایی داشته باشید

5 گام اصلی برای ساخت خانه ویلایی ساده و ارزان

ساخت خانه ویلایی ارزان به تجربه و تخصص در امر ساخت ‌و ساز نیاز دارد و افراد باید این امر را به یک متخصص در این زمینه بسپارند تا در یک زمان کافی یک ویلای بسیار خوب تحویل بگیرند. اگر تصمیم به ساخت ویلا در شمال یا هر منطقه دیگری دارید، خوب است حتما این کار را به کمک پیمانکاران طراحی و ساخت ویلا انجام دهید.

بدیهی است که نقشه و طرح کلی ویلا از همان ابتدا مشخص نیست و لازم است که مشخص شود. می‌توانید چندین نمونه نقشه ویلای ساده را جستجو کنید تا بتوانید از آنها ایده بگیرید. همچنین می‌توانید از مشاوره و راهنمایی طراحان و معماران طراحی و ساخت ویلای مجموعه های مختلف در این زمینه استفاده کنید. 

همه درخت‌ها، گیاهان، سنگ‌ها و هرگونه ناهمواری یا مزاحمت در محدوده پی ویلا باید حذف شوند. پاک‌سازی پی، کار ساده‌ای است و حتی خودتان نیز می توانید این کار را انجام دهید.

معمولا برای تکمیل ویلا باید با پیمانکاری قرارداد ببندید که در این زمینه تخصص خوبی دارد. برای مثال ممکن است پیمانکاران مختلفی برای برق کاری، ساخت ساختمان، پی ریزی، لوله‌کشی، کف‌سازی و سقف‌سازی نیاز داشته باشید که بهتر است در کار خود بهترین باشند تا بعد ها دچار مشکل نشوید.

پیمانکاران ابتدا پی ریزی ویلا و سپس جدارها، روکش‌ها، تجهیزات (برق، آب، گاز، تلفن و…)، بام‌سازی و عایق‌کاری را انجام می‌دهند. این مراحل مقداری به زمان بیشتری نیاز دارند.

در نواحی مختلف کشور، قوانین ساخت ویلا متفاوت‌ هستند. پیمانکاران برای آغاز عملیات‌های مختلف مربوط به ساخت ویلا، نیاز به مجوزهای قانونی خواهند داشت که بهتر است برای کسب این مجوزها با آن‌ها کمال همکاری را داشته باشید.

توجه : این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و گروه معماری دژار هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید!
[کل: 0 میانگین: 0]